Verslag 8 - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Milou Padmos - WaarBenJij.nu Verslag 8 - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Milou Padmos - WaarBenJij.nu

Verslag 8

Door: Milou Padmos

Blijf op de hoogte en volg Milou

22 December 2016 | Spanje, Sevilla

20 september begon dit hele Spaanse avontuur voor mij. En nu, 3 maanden later zit ik dit te schrijven in het vliegtuig terug naar Nederland. Gezellig naast Roxanne in het vliegtuig, want we kwamen tot de ontdekking dat we dezelfde vlucht hadden.
De Kerstdagen en O&N breng ik in Nederland door. Fijn om iedereen weer te mogen zien en in m'n armen te kunnen sluiten.
De afgelopen 3 weken in Sevilla heb ik overigens ook prima doorgebracht. Week 48 kwam Nils op bezoek. We begonnen het weekend met een heerlijk diner thuis met de familie. We hebben veel highlights van Sevilla bezocht en ook zijn we heel wat lekkere eettentjes afgegaan. Het Spaanse eten is echt heerlijk! Het weer zat helaas niet mee want het hele weekend hebben we regen gehad. Hierdoor was ik wel weer in de gelegenheid gekomen om weer iets nieuws te shoppen: een winterjas met capuchon. Och ik koop hier eigenlijk net iets te veel maarja ik leef waarschijnlijk maar één keertje in het prachtige Sevilla met al die mooie winkels. Dus zoals mama regelmatig tegen me zegt: 'lekker genieten meid!' Nu we het toch over moeders uitspraken hebben.. Die heb ik het weekend erna weer heerlijk in real life aan kunnen horen. M'n lieve moedertje en broertje zijn toen namelijk een weekendje op bezoek geweest. We hebben onwijs veel gelachen, lekker gegeten en veel dingen bezocht. Het weer was fantastisch dus daar hadden we enorm veel geluk mee. Rond de 20 graden en volle zon.. en dat in december ! We zijn nog eventjes langs de kerstmarkt geweest en daar was ook een schaatsbaan. Bobby en ik hebben nog lekker eventjes een paar rondjes geschaatst.
Zondag avond hebben we nog een heerlijk diner gehad met de hele familie. We hebben Bobs en mams eens kennis laten maken met het Spaanse eten hier. Bobby is altijd al een moeilijke eter geweest. Aan z'n gezicht was af te lezen dat hij niet van alles onder de indruk was. Maar mijn persoonlijke favoriet, tortilla de patata, viel gelukkig wel in de smaak.
Afgelopen weekend was weer de zoveelste sangria party op school. Daarna zijn we met zijn allen naar club Utopia gegaan. We hebben weer lekker dansjes gedaan en drankjes gedronken. Toen Lineth en ik naar huis wilden hebben we nog enorm lang moeten wachten op een taxi. Uiteindelijk toch maar een taxibedrijf gebeld maar juist deze taxi koste klauwen met geld. Maar ondanks dit hebben we een leuke avond gehad!
Ik ga nu lekker 1,5 week in Nederland doorbrengen en de volgende blog zien jullie weer ergens in 2017 verschijnen.
Ik wens iedereen fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar !!

  • 22 December 2016 - 21:30

    Nicole:

    Super verhaal weer Milou! We hopen je zeker ook even te
    zien, natuurlijk! Maar het aller belangrijkste is nu jullie gezin! Lekker
    bij elkaar zijn. En zoveel mogelijk tijd samen door te brengen wn genieten!!
    Super veel plezier!! Ook fijne kerstdagen en een super, top 2017! Liefs
    Kees Nicole en Dani, tot snel ❤️

  • 22 December 2016 - 23:29

    Marije:

    Hoi Milou,
    Ook vast weer fijn om even naar Nederland te komen, ondanks dat je het daar zo naar je zin hebt!!! Lekker thuis met je ouders en broer en natuurlijk je vrienden!
    Geniet er de kerstdagen en met oud en nieuw lekker van, kun je daarna weer in Sevilla genieten....
    Fijne dagen hier, ook voor de rest van je familie,
    Liefs Marije

  • 23 December 2016 - 07:42

    Jolanda Kerkhoff:

    Geniet lekker van de tijd in Nederland! Heel fijne dagen en een gelukkig en gezond 3017!
    Dikke kus!

  • 24 December 2016 - 11:35

    Myriam:

    Ben blij dat je het zo gaaf hebt.
    Zeer benieuwd om je verhalen in het echt te horen 2e kerstdag. Verheug me erg op. Gezellig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Milou

Actief sinds 05 Okt. 2016
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 12530

Voorgaande reizen:

20 September 2016 - 28 Februari 2017

Mijn ervaringen als Au-pair in Spanje

Landen bezocht: