Verslag 10 - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Milou Padmos - WaarBenJij.nu Verslag 10 - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Milou Padmos - WaarBenJij.nu

Verslag 10

Door: Milou Padmos

Blijf op de hoogte en volg Milou

10 Februari 2017 | Spanje, Sevilla

Buenas tardes! Ik heb weer een aantal verhalen met jullie te delen.
Zaterdag 28/1 een lekker spontaan tripje naar Huelva gemaakt samen met Lineth. We wilden graag naar de Primark dus daar moesten we dan maar eventjes voor reizen. We hebben het één en ander ingeslagen en wilden weer richting het thuisfront gaan. Op de weg terug naar het busstation zagen we vanuit de taxi onze bus weggaan..shit, daar stonden we dan met onze buskaartjes van 17:30. We hadden het bedrijf gebeld en konden gelukkig met hetzelfde kaartje ook de volgende bus pakken, een uur later. Thuis aangekomen hebben we ons snel omgekleed en zijn toen weer door naar het centrum gegaan. Eerst nog even genoten van een glaasje sangria op de party op school en vervolgens met zijn allen door naar Utopia gegaan. En uiteraard weer een heerlijk avondje gehad.
Zondag zijn we naar het prachtige park Maria Luisa gegaan en hebben daar een picknick gehouden. Heerlijk in het zonnetje met zo'n 20 graden.. wat wil je nog meer?
Afgelopen weekend waren Lineth en ik alleen met de kids. Zaterdag zijn we met Ipa en Lola naar de film Ballerina geweest. En jeetje wat hebben we daar lopen vreten tijdens die film zeg.. belachelijk haha. Weer thuis was iedereen misselijk van al die zoetigheden. Tja eigen schuld dikke bult he ;)
Maar vervolgens was het hard nodig om weer eens lekker te sporten. Ik ben met Lola een stukje wezen hardlopen en we hebben tussendoor nog een stop gemaakt in het park. Daar staan attributen om te sporten. Normaal gesproken voor bejaarden, maar wij gingen er ook maar eens gebruik van maken. Ik bedoel een gratis sportschool in de buitenlucht valt moeilijk te weerstaan he?!
Donderdag ben ik met de fiets naar school gegaan maar helaas was op de fiets terug niet meer mogelijk.. Opnieuw, voor de 2e keer in 6 maanden, is mijn fiets gestolen.
Beschermd met 2 sloten, geparkeerd naast het politiebureau en alsnog krijgen mensen het voor elkaar om hem te stelen. Stelletje trieste figuurtjes.
Gelukkig werd het thuis luchtig opgevat en begon Lineth met het zingen van het nummer bicicleta van Shakira. Lineth is altijd gezellig aan het zingen in huis. Nog 6 weekjes hiervan genieten en van het hele leventje in Spanje.. en dan is het voor mij alweer tijd om naar huis te gaan en moet ik dit allemaal missen. Pfff wat gaat de tijd toch snel. Ik ga nog even optimaal genieten en er zullen vast en zeker nog één of meerdere blogs volgen voor ik vertrek.
Kusjes

  • 12 Februari 2017 - 18:49

    Nicole:

    Wow klinkt weer super gaaf! Wat gaat de tijd snel als je t leuk hebt he?! Wel weer balen van je fiets! Jemig naast t politie bureau. Ze hebben wel lef zeg!!! Geniet daar nog lekker meid!!! Liefs van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Milou

Actief sinds 05 Okt. 2016
Verslag gelezen: 563
Totaal aantal bezoekers 12540

Voorgaande reizen:

20 September 2016 - 28 Februari 2017

Mijn ervaringen als Au-pair in Spanje

Landen bezocht: